Cykling och packning




Hej!
Jag är redan vaken. Varför då? Jo jag ska cykla iväg till farmor och farfar idag och sova där en natt.
Kusinen hänger också på så vi har sällskap av varandra. Jag älskar att vara hos farmor och farfar på
sommaren. Det är så skönt att sitta i deras trädågrd, äta middag ute osv. Bara ta det lugnt. Jag kommer hem
imorgon och då ska vi direkt till göteborg. Kolla ikea och lite shopping tror jag. Jag, mamma och liam.

Så ni hör väl av mig på fredag men jag kommer att lova lite tidsinsställda som tack för att ni finns.

_________________________________________________________________________

fick en kommentar igår kväll om weheartit.
"alla lägger nästan in det på sina bloggar.. men vad innebär det att lägga in det alltså vad betyder det och var får man tag i sånna bilder om man vill lägga in det."

Om hur man lägger in bilder, och var får man tag på dom. Jo det är väldigt enkelt. Om du t.ex är inne på en
sida vi säger facebook och där hittar du en jätte fin bild som du vill dela med dig till alla då går du in på
weheartit drar en "ruta" till länken där bilden finns och sedan publiceras bilder automatiskt till ditt 'hjärta' och där kan alla se bilden. Det låter kanske krångligt med det är väldigt enkelt. Så man behöver inte fota bilderna själv
som man lägger upp på weheart it. Man kan ta vilka bilder som helst.


Det ser ut som jag klippt mig på blilden vilket inte stämmer ;)

Aja, nu ska jag kila. ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback