weheartit




Ni flesta vet ju att jag själv älskar weheartit sidan. Där kan man sitta super länge och kolla runt en massa.
Jag har faktiskt själv startat ett konto där jag lägger in mina egna foton och foton jag tycker om.

Om ni klicka HÄR kan ni kolla in på min sida där jag visar mina foton och de jag gillar. Ni som också gillar
weheartit varför inte starta ett konto där och spara era favoritbilder vid eran sida och kanske visa era egna?

Det är faktiskt en ganska kul tidsfördriv att sitta och kolla runt få inspration från alla världens hörn.

Tumblr_lh37f2mbtm1qed5duo1_500_largeTumblr_lmadoudeot1qe5t1to1_500_largeTumblr_lnkdpywyve1qh5huro1_400_large

Makeup-madness-122_largeTumblr_lncq83p2jg1qhdsklo1_500_largeTumblr_lmrpxnpaus1qca1qoo1_500_large
Det finns riktigt många fina foton och det kommer nya hela tiden! ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

hej! jag tycker dom bilderna är jätte fina! we<3it

alla lägger nästan in det på sina bloggar.. men vad innebär det att lägga in det alltså vad betyder det och var får man tag i sånna bilder om man vill lägga in det.

2011-06-30 @ 00:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback