BUCKET LIST FÖR 2015


 
Nu när det är nytt år kan jag dela med mig mina mål jag har. Precis som förra året har jag en bucket list med småsaker jag skulle vilja göra. Hade en hel del förra året och jag klarade nästan av alla, här är några av målen och här nedan är några av målen för 2015.
 
Mål för 2015
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• 
1. läsa minst fem stycken harry potter-böcker 2. baka egen tårta 3. ta körkort 4. ge blod 5. springa en mil 6. stanna upp och titta på stjärnorna 7. ta hål i örat 8. dricka bål 9. besöka emporia 10. få godkänt i alla ämnen i skolan 11. klara rubiks kub 12. unna mig något fint 13. skicka upp en flygande lykta 14. hitta fyrklöver 15. göra något spontant 16. skaffa en plan för framtiden 17. skaffa en henna-tatuering 18. göra egen sushi 19. bada i midnatt 20. göra något för välgörenhet 
 

Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

1an alltså <333
9an fixar vi ihop!!

Svar: åh jaa!!!!! <333
Linn Bank

2015-01-07 @ 17:53:00
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback