MINA 3 FAVORITER JUST NU


 
Sirena - Chemicals. 
Precis som de i ELLE så håller även jag ett öga på Sirena inför detta år. Alla hennes låtar som redan är släppta är riktigt bra så jag önskar mer än gärna att hon släpper lite mer. Inte hört talas om denna nya idol? Sök på Sirena på spotify/internet och så lovar jag att hittar ni en massa guldklimpar.
 
 
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
 
Det är nog inte bara jag som längtar tills 50 shades of grey filmen släpps. Just nu håller jag på att läsa tredje och sista boken om Mr. Grey och böckerna är riktigt bra. Soundtracket som är till filmen är också väldigt bra. Speciellt denna låt här ovan från Ellie Goulding, den föll mig i smaken. Lyssna och njut och till er som inte läst böckerna: gör det!
 
Taylor Swift - Blank Space
 
Och till sist så vill jag tipsa er om Taylor Swifts nya album 1989. Jag har lyssnat på albumet om och om igen i någon vecka och är fast. Kan knappt välja en favorit från albumet men får ni chansen att lyssna på hennes nya skiva, gör det! Och lyssna speciellt på: Style, Out Of The Woods och Wildest Dream.
 
Detta är lite av vad jag lyssnar på just nu. Här är hela min lista. Har ni någon låt som ni älskar lite extra just nu? Vilken i så fall?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback