En äkta English Breakfast





Innan skrev jag att vi skulle göra något speciellt i skolan imorgon.
Vi ska få en "English Breakfast" klockan åtta imorgon första lektionen.

Det ska bli lite spännande. Vi ska vara i matsalen klockan åtta och
när vi gått in i matsalen kommer vi in i england för då ska
vi snacka engelska.
Får se hur det går, men det går säkert great.
Men svengelska kommer man långt ;)

I klassen är vi ju 2 grupper men bara grupp två imorgon (den jag går i) den andra
tror jag ska äta en english breakfast nästa vecka.

Ni får väl veta om hur jag tyckte om maten imorgon
efter skolan.
Lite spännande är det ju men vi får se vad som händer :D







Kommentarer
Postat av: Moa

Shit, det låter ju faktiskt askul! :D<3

2011-01-27 @ 23:20:52
URL: http://moabergemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback