Mat gör en glad.




Hallå allihopa :D

Är hemma från skolan nu oich mumsar i mig mat. Köttbullar och potatismos.
riktigt gott är det ska jag säga er.
Pratade med Vendela för en stund sen, man blir så glad över att höra sin bästaväns
röst efter så länge.
Har inte träffat henne på en hel vecka pga att hon varit hos sin pappa i stockholm.
Men ska träffa henne senare idag då vi ska på dansen :D
Längtar, ska bli kul och börja dansa igen :)

Förutom dansen ska jag inte göra något speciellt idag faktiskt.
Imorgon i skolan ska vi göra något som jag verkligen ser fram emot.
Det varkar väldigt mysigt, men det får ni reda på ikväll :D



Kommentarer
Postat av: Becka ♥

Vad kul ! :DD <3

2011-01-27 @ 17:16:06
URL: http://beckwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback