Helgen framför oss.




Hallå alla underbara läsare! :D

Först vill jag säga tack så mycket till alla som gett mig tips.
Många prata om något fotoprojekt jag tror ni pratar om RL,
det har jag fortfarande men hag tagit en paus. Om jag hinner
kommer en bild upp på söndag. Hoppas det tiden räcker till.

Om ni har mer tips om vad jag ska blogga om skriv det då HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.
Jag länkar alla som tipsar.

Snart ska jag gå ut i det fina vädret och vara med mina fina kompisar.
Projektet jag prata om igår, det ska vi börja med nu :D

Så vi hörs ikväll istället, vid datorn ska ni inte sitta nu tycker jag.
Spring ut i det fina vädret! :)


Räddaren i nöden as usual.

kram kram
/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback