Värmen fortsätter, i need help!




Hallå allihopa! :D

Har ni haft en bra dag? :)
Det har jag som vanligt, har inte hänt något speciellt i skolan idag förutom matteprovet
förstås. Det gick nog bra. Var med Sussie efterskolan var och köpte en vaniljshake och
satt där och prata lite. Sedan så var vi ute och prata om hade det mysigt. Sista
dansen var idag också. Har en träning på teatern innan uppvisningen också så det
är bra.

Imorgon ska jag och tjerna ha ett litet projekt men jag kommer inte berätta vad, eftersom
ni kommer troligen att se de så snart som möjligt i bloggen när det är klart.
ska se hur det går, hoppas det går som planerna. Vi får hoppas på bra väder!

Vädret har varit så underbart nu på dagarna länge länge. Men igårkväll så regna
det vldigt mycket. Men på morgonen var det torrt och som vanligt igen. Sånt
går bra för mig. Regna på natten och sol på dagen. ^^



!!!!!LYSTRING LYSTRING LYSTRING!!!!!
LYSTRING!!!!! HJÄLP MIIIIIIIIIIIIIIG!
!!!!!LYSTRING LYSTRING LYSTRING!!!!!
LYSTRING!!!!! HJÄLP MIIIIIIIIIIIIIIG!

Jag skulle vilja få ut av mina läsare vad ni vill läsa om här i bloggen.
Om ni vill ha mer tips, vad för tips?

De som kommer på jätte bra tips, de kommer bli länkade i min blogg för
jag kommer vara så bussig! :)
Inte bara en som blir länkad utan alla (som har bloggar såklart), fler tips
fler länkningar!

Jag vill veta vad just ni vill läsa!!
Hjälp mig nu, hjälper ni mig så hjälper jag er! :)

kram kram
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: ellinorgustavsson

du kan ha t.ex ha det där fotprojektet ni dtartade det var kul tycker jag.

sen kan du ha t.ex vilken kändis döljer sig bakom a vad det nu ska vara.

lite mer frågestunder, tips om kläder, filmer, musik o.sv :D då skulle jag bli glad. ;D

mer outfits.

2011-04-28 @ 21:02:18
URL: http://eellihs.blogg.se/
Postat av: Linn

när man är inne på ett inlägg i din blogg och så tar man pilen mot headern kommer det ju: Tillbaka till startsidan.



skulle du inte kunna visa hur man gör det? :D



eller till höger om bloggen kommer det ju att man kan översätta, lägga till på bloglovin, facebook och det..



det skulle också vara kul att veta :D



haha, jag tog säkert jättesvåra nu men, man kan alltid fråga :)



Kram Linn :)

2011-04-28 @ 21:14:20
URL: http://linnnh.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Linn!

Mer fotografi av natur och djur och inte så mycket text om att du tex varit i skolan och sånt!

Sen det där fotoprojektet kan du visa mer av det?



Kram

2011-04-28 @ 21:22:06
URL: http://missjasminee.blogg.se/
Postat av: Filippa

du kan göra naglevideosar ? :)

2011-04-28 @ 21:22:39
URL: http://xfilippas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du kan ju ha lite fler design och photoshop. Videobloggar och sånt :)

2011-04-29 @ 16:20:41
URL: http://garnkompisar.bloggplatsen.se
Postat av: flickaneemeliie

blogga om din vardag. Vad du ska göra på kvällen. Om du finner något som du tycker är intressant, skriv det på bloggen :)

2011-04-29 @ 17:52:56
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback