Rånardrama i Varberg.



Ja, nu kanske ni tänkat att vad är varberg för
stad igentligen för inte så längesen skrev jag om
en våldtäktsman men skit samma nu.
Det har inte hänt något "stort" här i varberg på JÄTTE
länge och poff så kommer allt på samma gång, men
jag lovar er Varberg är världens bästa & mysigaste stad.

Men iaf nu till saken.



Strax före halv 11 i förmiddags så är det 3 rånare som
rånar guldfynd i stan. Hur mycket värdet vet jag inte.
När det tatt de de skulle så hoppa de 3 in i bilen och den fjärde börja
gasa och körde iväg fort som f*sen.
Men det hann som tur var inte långt, de körde väldigt fort och körde rakt
över rödljusen och BOM!
rakt in i en stolpe.

En flög ut ur bilen och dog.
En annans öga flög ut och han blev ju såklart skadad
den tredje blev också skada men vet inte hur.
Den fjärde flydde vingligt ut och sprang och gömde sig.
Efter nån timme hitta det den sista rånaren och just nu
är alla fast.

Varför jag tar upp detta är för att min skola ligger inte så långt där
ifrån och alla i klassen snacka om detta.
Vissa killar i klassen cykla dit på matrasten och kolla läget.
Sen så raportera dom de til oss ;)

Den som sprang iväg var bevapnad och man skulle inte gå ut
och låsa alla dörrar om man bodde i närheten.
Lite läskig är det väl?

Fast ändå coolt , :]
men nu är allt bra igen och alla mår bra (förutom rånarna)

LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR !

LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR
LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR
LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR
LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR
LÄS OM RÅNARDRAMAT HÄR



/ linn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback