våldtäksman härjar i varberg.



det finns en man i varberg som våldtar kvinnor.

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA!


uschh...
jag vågar absolut inte gå själv ute.
Även om det är ljust eller mörkt.

tänk om han kommer och tar mig! ;o

haha, jag och vendela gick hem
själva igår från dansen.
Hanna cykla så vi fick gå själva.
När vi var halvvägs hem hörs vi ett rop
TJEEEENNNA!

jag och vendela skriker som ATTAN! ;p
det var hanna som gömt sig i busken.

haha, det var lite läskigt men skoj för vi börja
skratta en massa efter det.
Vi gick liksom och snacka om det och sen och så skrämmer hanna
oss igen, vid min gata !
haha, ;p

Men nä usch, jag vill inte bli våldtagen tack.

han har redan våldtagit 5st, låt det inte bli en sjätte.

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA OM VÄLDTÄKTERNA!


/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback