GREY GREY


Kappa BikBok || Jeans NeverDenim || Hatt Gina Tricot || Skor Scorett ||
 
Hej vänner! Har bara jobbat och läst i min bok idag. Just nu lyssnar jag på 50 nyanser av mörker. Tips - läs/lyssna på dem!! Riktigt bra böcker. Outfiten är från gårdagen, riktigt grå och höstig. Imorgon är det dop som står på schemat för mig. Min lilla kusin ska döpas så ska bli mys. Ni ville ha mer outfits så tänkte försöka visa lite mer sånt för er. Något annat kul ni vill se här hos mig förresten? Annars önskar jag er en fin kväll. Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

finis! ha hatt på tisdag, ok?

Svar: :* || Okej darling, hatt it is!!
Linn Bank

2014-11-08 @ 20:26:05
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åååååh men du är så snygg! Jag skulle gärna vilja se mer outfitbilder, du har alltid så fina kläder på dig! Hauls är alltid kul med!

2014-11-09 @ 17:16:47
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din tapet?

2014-12-06 @ 09:20:29
Postat av: Minette Backman

Får man fråga vilken storlek du har på kappan? Tacksam för svar! :)

Svar: Jag har storlek S på kappan! :)
Linn Bank

2015-03-01 @ 02:53:24
URL: http://magicbluerindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback