OM LIVET


@augustiqueen på insta nu för tiden.
 
det blir så ibland. att tiden rinner iväg och man hinner inte med allt man vill. just nu har jag fullt upp i allt jag kan. jag har stora prov framför mig och nationella är igång, tack och lov är snart alla över. jag avslutade dansterminen igår med två föreställningar och hade så himla kul. så den senaste tiden har jag hunnit med ·plugg·dans·fika·träning·och andra vardagliga saker. blivit besatt av game of thrones så det är nog framför den serien jag sitter ett bra tag framöver. nu ska jag steppa och sedan dyka ner i kemiboken. full rulle all the time. ha det bra!
 
om ni har någon minut över hade det varit kul att höra om ni har något tips till kommande inlägg eller om ni undrar något. skulle en frågestund vara trevligt? skriv gärna vad ni har på era hjärtan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ett inlägg om den linjen du går. Fördelar och nackdelar och om du tipsar andra om att välja den :)

2014-05-08 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback