EVERYDAY RANDOMS


hello darlings. nu var det ett tag sedan. man kan faktiskt att säga att jag redan har sommarlov. i tisdags gjorde jag min sista uppgift i skolan och nu är det mest lek och skoj som återstår. och vet ni vad, det är så JÄVLA skönt. jag har klarat mig igenom första året på gymnasiet med helt okej betyg. nästa år ska jag försöka kämpa ännu hårdare för jag vet att jag klarar det!! jag mår så himla bra just nu. ikväll blir det middag med vänner och imorgon ska jag fira en fin vän. solen skiner och humöret är på topp. livet nu alltså, UNDERBART.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad köper man sånna på bild fyra? :)

2014-06-05 @ 17:01:30
Postat av: Ida

Vad köper man sånna på bild fyra? :)

2014-06-05 @ 17:01:36
Postat av: Ida

Vad köper man sånna på bild fyra? :)

2014-06-05 @ 17:01:37
Postat av: Alma Bengtsson

åh vi måste käka froyo när vi ses!! <3

2014-06-05 @ 22:16:00
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback