DET SOM SNART HÄNDER


 
jag har inte så himla mycket planerat inför sommaren. en sommarlista är skriven och förhoppningsvis uppfylls den men just nu så längtar jag lite extra till...
 
- HÅKAN @ Ullevi. Ååååh, förra året i slottsskogsvallen var magisk och med en ännu större konsert detta år kan jag inget annat än att längta. i dag händer det (!!!)
- MIDSOMMAR. Jag behöver lite jordgubbar, sill, blomsterkransar och dans. midsommar är inte underskattat för midsommar är en av de bästa högtiderna på hela året.
- BRÅVALLA. att jag ska få se mina absoluta favortiartiser live med underbara vänner lockar mig enormt mycket just nu. åååh, camping och musik konstant i flera dagar. någon mer som ska dit? och detta blir dessutom första festivalen för mig. så har ni tips om vad som är smart att ta med, säg gärna till!
 
det är mina topp tre just nu men hela sommaren vill jag bara välkomna med öppna armar, så som sommarlovet, min födelsedag, sena sommarkvällar och bad i havet - ni kan börja nu.

Kommentarer
Postat av: Alma

åh bråvalla :'(

2014-06-07 @ 14:15:59
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Bråvalla!! Vill så hemskt gärna dit men är tyvärr inte hemma

2014-06-08 @ 12:42:10
URL: http://photosbychoi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback