RÄDDA VÄRLDEN


 
 
Hej vänner! Hur är det med er? Det är jättebra med mig! Jag är inne i en Musikhjälpen-anda och lyssnar på musikhjälpen näst intill konstant denna veckan. Snart är det lov och jag tänkte komma tillbaka till er då, (haha i alla fall försöka). Men detta inlägg är till för att uppmana er som kikar in här att skänka pengar till musikhjälpen. 
 
Jag tror de flesta har hört något om eller sett talet som Linnea höll i buren. Och att de flesta vet vad musikhjälpen är?? Annars får ni söka upp på direkten! Talet gav mig tårar och jag tror att ni som sett det också blev rörda. Hiv är en hemsk sjukdom men med rätt medicin kan man leva ett normalt liv ändå. Det är ett stort antal människor som blir smittade och som är smittade i stor del av världen och jag vill göra så mycket som jag bara kan för att hjälpa och rädda liv. Endast 50 kronor kan räcka till preventivmedel i ett år och jag tycker det är viktigt att vi hjälper varandra. Det spelar ingen roll hur mycket ni skänker, saken är att ni gör något! Så snälla kära vänner, hjälp!! Smsa 72999 med 50, 100 eller 200 kr följt av artist och namn på låten samt motivering! Kolla också in på alla auktioner och buda på!! Kom igen nu sverige!
NU RÄDDAR VI LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback