DET DÄR NI UNDRADE


fyra vardagsbilder och svar till er.
 
gjorde det ont att ta de högre hålen i örat? hur håller du rent dem?
- nej det gjorde inte så värst ont, det stack till lite men vill man vara fin får man lida pin. jag tvättar med rengöringsservetter.
 
var jobbar du någonstans?
- på ung omsorg och på en affär i stan.
 
vilka redigeringsprogram använder nu när du redigerar i din mobil?
- vsco all the way. bästa redigeringsappen i alla lägen! tipstips
 
vilken storlek har du på den? och hur är den i storleken? (ang. nyårsblåsan)
- den är ganska vanlig i storleken & jag har xs.
 
var är dina kläder från? (ang in the kitchen)
- jeans - topshop. topp - h&m
 
var köpte du dem? finns det i andra sorter? (ang. glitter vans)
- jag beställde dem på zalando. jag är inte säker om det finns på zalando men såg andra glitter vans uppe i götet för några dagar sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback