HOME SWEET HOME


 
och där var mina fötter på hemmaplan igen. har varit i stockholm över helgen och haft det riktigt mysigt med nenne och lena. selena var riktigt bra!! fick inte köpt mig så mycket men hittade ett par byxor från urban outfitters som jag redan hoppat i och ohmy vad sköna brallor.
 
nu är det slut på ledigheten och jag måste plugga på, förlorat två dagar plugg men det var det värt. annars då? sommaren är över och jag ska summera min sommar och efter det välkomnar jag hösten med öppna armar, för visst ska det bli lite mysigt med höst ändå? ♥

Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

Åååh, jaa! Längtar tills det blir höst på riktigt nu! Fina träd, gosiga tröjor och så lite regn man kan lyssna på samtidigt som man myser med en film... Jag är redo för hösten! :)

2013-09-01 @ 21:44:15
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback