HELA HUSET


 
Wiho, det är fredag vilket är veckans bästa dag. dagen har varit riktigt super. startade dagen med ett nytt vampire diaries avsnitt (såååååå bra det var!!!), avklarade ett kemiprov, fikade och nu har jag strosat runt på stan med mammsen. ikväll myser jag antagligen med mina bästa vänner och har fredagsmys ♥
 
på tal om något amazing, blev helt exalterad igår. ni maggio och håkan fans måste blivit precis som jag för visst är hela huset helt underbar???? Maggios album är ren magi. creeeeds till henne. 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

åh ja albumet är helt fantastiskt!!! min favvis är nog "låtsas som det regnar" så höstig och fin <3

2013-10-04 @ 19:46:09
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: jag

vad är det för skor? märke? modell? Tacksam för svar dom var sjukt snygga ;)

Svar: Jeffrey Campbell modell: HOMG. Tack så mycket! :)
Linn Bank

2013-10-17 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback