VEM ÄR JAG EGENTLIGEN?


jag är nyfiken, mycket glad och oftast öppen. tyst i klassrummet men dansande i korridoren. älskar att lära känna nya människor och väljer helst äventyr. fikar gärna några gånger om dagen och har stora drömmar. har en saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör lista som är fylld med blandade saker, allt från att besöka världens största labyrint, se norrsken och uppleva tyngdlöshet. jag lider av extrem beslutsångest och blir irriterad av smaskande ljud. när jag blir nervös börjar jag att frysa och jag fyller väldigt gärna hela min garderob full med skor. dricker x-antal koppar te varje dag och sover med sovmask. jag tycker om att sticka ut och lyssnar mest på indie. alla högtider är mina favoriter och jag följer närmare tio olika tv-serier. bor i en småstad men längtar att få komma ut på större vägar. jag älskar att dansa och att se andra glada gör mig 10 gånger lyckligare. 

Kommentarer
Postat av: Hannah Gerdemark

Läser man detta blir man på riktigt kär i dig linn, haha! Helt underbar!

2013-11-26 @ 17:05:09
URL: http://hannahgerdemark.webblogg.se
Postat av: Anna S

Åh vad snygg du är!!!

2013-11-26 @ 19:01:46
URL: http://sandberganna.webblogg.se/
Postat av: Alma Bengtsson

du är en sån härlig person att vara med, det ska du veta! <3

blir också irriterad av smaskande ljud. kan få riktig panik ibland, biter hårt i läppen och knyter nävarna för att inte slå till personen... fy det är jobbigt :/

2013-11-26 @ 21:25:35
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback