LYCKA FÖR MIG JUST NU ÄR


...att det är 8 dagar kvar till håkan konserten
...bästa oskars nya skiva, den har gott på repeat sedan release
...uppfyllandet av drömmar. jag vill så mycket och jag vet att jag kommer upptäcka mycket av det någon dag
...när solen strålar, varma vindar sveper förbi och när skratten fyller tysta stunder.
...att få uttrycka mig i skriftlig form och skriva, skriva, skriva.
...materiell lycka, när man köpt något som man velat ha såså länge
...att veta att idag om 2 veckor har jag sommarlov
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Linn! De zebrabyxorna du har som du köpt på barnavdelningen på lindex , vilken storlek har du på dom ? :) dom är döösnygga!! Funderar på att beställa dom på nätet för dom finns inte kvar i butik.

Svar: Jag har den största storleken, storlek 170. Kram!
Linn Bank

2013-05-31 @ 18:30:12
Postat av: Choi

Låter underbart

2013-05-31 @ 18:56:51
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Postat av: Jennifer

Sv; Jag mailade cheften för danslokalen "chefen för dansastudios" och frågade ifall vi kunde låna lokalen någon dag :)
Och det fick vi så vi var där och danade i tisdags efter skolan! :)
Har du funderat på ifall du ska börja?
Kram! ^^

2013-05-31 @ 18:57:40
URL: http://www.nattstad.se/jenniferwest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback