I'VE GOT ANSWERS ||


Vill du bo utomlands? JA! Det har alltid varit en av mina största drömmar.
Favoritresemål? Vill upptäcka mer platser i världen. Men av de jag besökt är det nog grekland.
Bästa klädesplagget du äger? Det var ett lätt val - mina haremsbyxor med zebramönster.
Bästa årstiden? Varför? Sommaren. Why? Det är varmt, alla är lyckliga, jag fyller år och det är sommarlov.
 
Bästa film, bok, serie, mat, färg, djur, ämne i skolan? 
Film - Dear John. 
Bok - Elsas hemlighet
Serie - VD
Mat - Grillad fläskytterfilé med klyftpotatis och bearnaisesås. MUMS
Färg - Ljusblå och limegul.
Djur - Hund.
Ämne - Svenska och Engelska.
Har du någon stor dröm du verkligen kämpar för? Kämpar just nu vet jag inte men hm.. bli en framgångsrik person inom mode är en av mina största drömmar eller inom journalistyrket.
Vilken är din favorit stad? Göteborg.
Ifall du skulle få vara en person för en dag, vem skulle det isåfall vara? Jag vet faktiskt inte. Loreen hade varit nice eller en person som bor i ett paradis med stranden precis utanför dörren. 
När fick du din första kyss? Var den bra? A while ago. Ja xd
Har du någon gång haft problem med maten? Nope, never.
Vad bär du helst? Haremsbyxor, en basic t-shirt och ballerinor/boots.
Modetips - Bär det du vill och det du tycker är snyggt. Våga missmatcha och våga sticka ut. Det är också viktigt att trivas i sina kläder annars kan det skippa. 
 
Hur länge har du bloggat? I över 3 år.
Har du haft några andra bloggar än denna? Yes. Men dem är raderade sedan länge, tur nog!
Brukar du fota något annat än dig själv? Haha nej typ inte. Men på resor fotar jag gärna allt som kommer i min väg. Mitt fotointresse har varit lite dött under höst/vinter. Får väl se till att fota lite mer under sommaren!

Vilken kamera har du? Canon EOS 500D
Vad använder du för program till dina bilder? Photoshop cs3
Om du skulle få åka vart du ville i 1 månad vart skulle du åka då? Till ett lugnt ställe med en underbar strand eller till New York. Lite 50/50 på den frågan.
Vart köper du mest kläder? H&M tror jag. Budgetloveroverhere.
Hur många poäng har du i skolan? Senast hade jag 247,5. Vi får väl se vad slutpoängen blir, förhoppningsvis höjs det lite till.
Går du i någon sport? Nej. Men jag träna på friskis och svettis ca 4 gånger i veckan. Där går jag på olika pass och gymmar.
 
Vart har du köpt byxorna? Dessa. Mina älskade favvopants är från barnavdelningen på Lindex. Haha det lönar sig att vara kort ibland.

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

haha, finns fördelar med att vara kort ibland. Jag vet inte när jag sist kunde ha kläder från barnavdelningen. Om man inte räknar mina sovshorts i storlek 3-4 år, men de är så utnötta och uttöjda så det är enda anledningen att jag kan ha dem ;)

2013-05-21 @ 21:27:47
URL: http://fannyfredrica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback