I HAVE SOME ANWERS


 
Var någonstans och hos vilka människor hittar du din inspiration? Överallt! Folk på stan, kändisar, bloggare och wehearit.
Har du några planer for this summer? Ett ganska oskrivet blad men än så länge blir det slappa, berlin med pappa på hans motorcykel och jobba.
Är du i ett förhållande? Nope. 
Vill du vara i ett förhållande? om nej, varför inte? Ja, innerst inne vill jag nog det.
Om en vän ställer sig mitt framför dig o säger att hon har tjallat runt om alla dina 'hemligheter', vad gör du då? Don't know. Säger la farväl.
 
Ses vi något i sommar eller? Ohyes girl.
Vad var din största dröm när du var liten? - Bli kändis och vara rik, mainstream.
Vad vill du bli när du blir stor? Modejournalist/jobba med layout och design eller reklam. Vill faktiskt jobba med ganska många olika saker.
Hur lång är du? 159cm eller en cm mer eller mindre.
2 saker du är nöjd med hos dig själv? Ögon och min positiva inställning.
2 saker du inte är nöjd med hos dig själv? Tänder och att jag oftast lyssnar dåligt.
Vilken linje ska du gå? Teknik på Peder skrivares skola här i Varberg. Någon mer som ska gå det kanske???
Skulle du kunna göra en smink video någon gång? Hm, vi får väl se. Smink är inte min starkaste sida om man säger så.
Ett ställe du verkligen vill besöka? Maldiverna.
Det bästa stället du har besökt? Naxos eller globen under justin konserten, aldirg varit så lycklig i hela mitt liv.
Vad vill du göra/åka denna sommaren? Vila upp mig, skratta och njuta av sommarlovet med mina vänner.
Något du ångrar i livet? Jag försöker inte att ångra något jag gjort. Everything happens for a reason.. typ
Något du ser fram emot? Gymnasiet.
När du ska välja en outfit hur gör du? Hur tänker du? Jag väljer alltid kläder beroende på mitt humör. Jag väljer något plagg ur garderoben och fortsätter från det. En regel jag har är att det jag bär ska vara chill och avslappnat.
Tänker du någon gång på din framtid? Ja, för mycket.
Vilka serier kollar du mest på? VD, Glee, PLL, True Blood, Awkward, New Girl, Revenge, The following osv. Jag är väl en ganska stor tv-serie nörd.
Vad är du rädd för? Clowner, mörker och så lite till.
Vad heter du i andra namn? Lisbeth (efter både farmor och mormor) och Andrea.
Något du inte kan leva utan? Ögonbrynspenna och handsprit.
Något du verkligen vill ha? En Celine väska för sisodär 40 000
Något du älskar? Att vara hemma själv.
Någon du saknar? Just nu. Moster.
Vad använder du mest för smink? Mitt vardagliga - foundation, solpuder, ögonbrynspenna, mascara och eyeliner.
 
Hur tar man bort sekundvisaren där det visas vilken sekund inlägget publicerades? Ersätt tid och datumkoden med denna:
{{ entry.date }} | {{ entry.date_time.strftime("%H") }}.{{ entry.date_time.strftime("%M") }} |</time>
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gulletrollet! :) Jag är ju här, du behöver inte sakna mig nu. ;) pusspuss

2013-05-21 @ 16:28:45
URL: http://blog.charnette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback