2013 I SKRIFT 2


Juli. åkte med pappa på hans motorcykel till vackra berlin, spenderade tid på klippan, stod längst fram vid kravallstaketet och såg oskar linnros, flyttade över till bästis en vecka och jobbade mycket.
 
Augusti. firade min sweet-sixteen, åkte till köpenhamn, var på utomhusbio, badade en massa, började på gymnasiet, var på selena gomez konsert och färgade mitt hår rosa
 
September. insåg vad jag gett mig in på för linje på gymnasiet, klippte håret, var brunett, umgicks med fina alma och var på x-antal yoga pass.
 
Oktober. fick tag i avicii biljetter, var i uppsala/stockholm med laura och hade det hur bra som helst, åkte till sthlm en gång till och tittade på street star. älskade maggios och melissa horns nya plattor.
 
November. fick räls i överkäke efter att bara haft i underkäke några månader, köpte min michael kors väska, överraskade hanna med voguefika och mådde extra bra.
 
December. firat jul, firat kusinkalas, slutfört min första mattebok på gymnasiet (3 to go) och kvar har jag att avsluta det nya året sedan är jag redo för ett nytt år.
 
våren känns så länge sedan. allt är så annorlunda nu och både jag och mitt liv är inte som det var i början av året. jag kan säga att detta året har varit super. jag har uppfyllt alla mina nyårslöften, lärt känna en massa nya, fina människor och allt är inte över än. men jag är redo för ett nytt år och jag vill se vad som finns gömt i 2014. 2014, nu är jag redo.
 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

härliga bilder!

Svar: tack!!
Linn Bank

2013-12-29 @ 12:07:52
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Alma Bengtsson

bring it on 2014.

Svar: nu kör vi
Linn Bank

2013-12-29 @ 13:37:35
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback