2013 I SKRIFT 1


Januari. fyllde rummet med vinylskivor, hade ångest över att gå tillbaka till skolan, köpte ett vinrött läppstift, skaffade träningskort och började med tumblr
 
Februari. njöt av mitt lov, klagade på skolan, läste elles stora vårnummer och längtade till våren. en ganska platt och trist månad.
 
Mars. gick på musikal, blev supersjuk, blev kär i daughters nya album, köpte nya converse och försökte få bort min ombre vilket resulterade till en linn med orangefärgat hår. 
 
April. tog en lång bloggpaus, såg bieber i globen med fina louise, köpte mina älskade harems, tog spexfoto med min dåvarande klass och åkte till göteborg med mina bästa vänner.
 
Maj. var underbart lycklig, bakade cookie brownies, fick hem min skolavslutningklänning, följde hockeyn, klippte page och blev superblond.
 
Juni. Sommaren drog igång, avslutade min tid på grundskolan med skratt och tårar, såg miriam bryant på nationaldagen och bästa håkan i slottskogsvallen, köpte dr.martens, firade midsommar och bjöd bästis på en rosa brunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback