SOME PRODUCTS


Acnicyl Everyday Cream | Sachajuan Silvershampoo | L:A BRUKET Shampo Nr.86 | Batiste Torrshampo | Make Up Store Concealer | Bareminerals mineral veil, foundation, prime time, flawless mascara | Clinique Antiblemish foundation | Body Shop handsprit | L:A BRUKET cerat Nr.17 | Nashi hårolja 
 
En darling bad mig att visa mina produkter från topp till nå, nja här är det mesta i alla fall. Lite av bassminket och de vanliga produkterna. Jag använder lilla brukets shampo som jag varvar med silvershampoo för att hålla bort de gula tonerna från mitt hår. Och bare minerals sminket är suveränt. Min mascara som är espresso färgad gör mina fransar a-m-a-z-i-n-g. Har ni några favoritprodukter? tell me!
 
Och nej, mitt här är inte pink, yet. Testade bara för en dag men jag har redan köpt härfräg så mitt hår kommer bli rosa för någon vecka nu i dagarna! För jag håller med er, det var nice och tack för alla fina kommentarer om min nya hårfärg.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad har man egentligen torrschampo till? Liksom, hur använder man det? XD

2013-08-13 @ 19:47:28
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Postat av: Ammie♡

SV: Okej tack så mycket! :)

2013-08-13 @ 20:36:30
URL: http://ammieshade.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Jag är 20år och ska börja studera på College nu i höst :)

2013-08-13 @ 20:46:36
URL: http://storyofjohanna.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad för färg använde du som den där endagsfärgen? Har letat efter just en rosa eller ljusblå såå länge, för att prova på! Går all färg bort även om man har blont hår?
Älskar din blogg, Linn!

Svar: Färgen går bort om du tvättar det 2-3 gånger, även om du har blont! Och jag använde en så kallad "colorbug". Tack snälla du. Ha det bra! /Linn
Linn Bank

2013-08-13 @ 22:31:28
Postat av: frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger til mig så lägger jag till dig med!

2013-08-17 @ 10:25:44
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback