BIRTHDAY BABBEL


 
Min super sweet sixteen var amazing. Fick gå på en kickass asball skattjakt som började med att hanna knackade på dörren, gav mig ett kuvert och gick. I kuvertet fanns en beskrivning, hundra bucks och ett busskort. Sedan fick jag ta bussen in till stan och leta runt i hela stan efter ledtrådar. Upp till andra våning på biblioteket och innan det köpa en tröja på h&m för att få nästa ledtråd. Riktigt kul!!! och jag hade aldrig anat att när jag fått en nyckel och gåtan "du vet var cykeln står" klara mig hela vägen till slutdestinationen där bästisarna var framför mig med en svinnice tårta. Jag menar kolla på den och ja, girlsen har bakat den själva!!! Den var såså god och inte nog med det så fick jag världens ballaste skor, bättre bild på dem lovar jag er. girls, ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Flickan

vad roligt att du är med :)

2013-08-09 @ 10:45:21
URL: http://somrigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback