HAIR PROBLEMS. WHAT TO DO?


 
Jag funderar på vad jag ska göra med mitt hår här näst. Tycker det är riktigt kul att exprimentera, även fast jag inte gör det mycket! Min utväxt börjar komma. Aj aj aj. Inget jag vill ha. Jag har varit 100% säker på att jag ska göra ombre igen men nu vet jag faktiskt inte... Det kanske finns något annat som också passar mig i smaken.
 
Så nu funderar jag på om jag ska göra ombre igen men i så fall 'våga lite mer' denna gång. Eller ska jag färga mitt hår honungsblont eller vad sägs om ljus ombre? Jag funderar så det knakar. Får nog litsta ut det här innan jag bokar en tid hos frisören för just nu har jag inte en aning. Några tips?

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror att du skulle passa jätte bra i den där ljusa ombren, den bilden med pagen! fast du ska verkligen inte klippa page! så ja ta den ljusa ombren!

Svar: Tack för tipset! Det är nog ljus ombre jag lutar åt. Får se vad det blir!
Linn Bank

2012-09-26 @ 17:40:30
Postat av: Amanda

Jag tycker också du ska gör ljus ombre! Du vore jättefin i det :)

2012-09-26 @ 18:10:36
URL: http://amandawanggrens.blogg.se
Postat av: Hanna Herniksson

Raka av det??? :pppppp

2012-09-26 @ 18:32:47
Postat av: Tilda

Jag tycker att du ska göra som den första bilden ! :D

2012-09-26 @ 21:05:52
URL: http://tullzens.devote.se
Postat av: Anonym

Hånungsblont mmmmh!! eller varför inte helbrunt? typ lite röd/kastanje brun? tror jag skulle vara sniiggt! men verkligen inte ombre igen. <3

2012-09-26 @ 21:41:31
Postat av: Emelie

jag tänkte göra en ljus ombre imorrn jag :)

2012-10-03 @ 22:22:53
URL: http://andasirymden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback