YES. YES. YES.


Tshirt - JFR // Tights - Lindex // Halsband - Ur & Penn /// Armband - Present från mormor
 
WAAH. Nu är jag hypad ska jag säga er. Har längtat som sjutton i flera månader på att Gossip Girl säsong 6 ska starta igång och idag så har det äntligen kommit! Dags att kolla!! Behöver egentligen plugga men GG kommer före idag! Hittade Julmust i kylskåpet ocskå! Hur bra kan det bli!? Julmust redan i oktober, väldigt tidigt med ack så gott!! Nu ska jag njuta i soffan och kolla på favorit serien, idag är jag alldeles lagom lycklig. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ser du eller har kommer den på tv:n? :O

Svar: Jag kollar på yourtvseri.es, när det kommer på svensk tv vet jag inte :)
Linn Bank

2012-10-09 @ 15:59:04
Postat av: lisa

läste inte du nån bok förut? typ cirkel eller nåt sånt. jag behöver lite boktips, tack :)

Svar: Jo jag läste Cirkeln! Håller faktiskt på med andra delen Eld just nu. Läs gärna Cirkeln den är riktigt bra! Sedan är Sofi Fahrmans böcker om Elsa väldigt bra också! :)
Linn Bank

2012-10-09 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback