Q/A


Fullständigt namn? Linn Andrea Lisbeth Bank
Vad vill du heta i förnamn? Jag gillar mitt namn men om jag är tvungen att byta vill jag heta Cathaleya eller Vanessa.
 
Har du ett bra självförtroende? Ja, jag tror på mig själv och accepterar hur jag ser ut. Men ännu bättre självförtroende hade inte skadat.
 
Bryr du dig mycket om ditt utseende? Ja men inte allt för mycket.
Någon dålig vana? Säger samma saker för många gånger och spenderar allt för mycket tid framför datorn. Knäcker mina tår också, alldeles för ofta.
 
När grät du senast? Igår, gråter lätt till movies you know.
Anser du att du klär dig speciellt? Ibland, hade gärna gjort det oftare.
 
Vad klär du dig helst i? Ett kort och fin klänning plus ett par sköna boots/ballerinor.
 
Har du någon fobi? Ja. Klautrofobi.
 
Har du skrattat så att du har börjat gråta i år? Haha. Jaaa. Det gör jag varje gång.
Hur många barn vill du ha i framtiden? Två eller tre.
 
Vilken låt lyssnade du på senast? Lyssnade på min yoga lista. Så någon lugn yoga låt antar jag. Hehehehe.
Favorit artist? Kan inte välja en speciell så jag säger Marina and The Diamonds, Florence and the Macine och Agnes Obel.
 
Favorit skådis? Johnny Depp och Amanda Seyfried.
Ser du fram emot något just nu? Ja en massa saker bla JUSTIN BIEBER KONSERTEN!
Nämn något du saknar? Grekland!!
 
Åh vad fint det är. Vill bara sätta mig på ett plan och flyga dit på direkten!! Saknar värmen som tusan.
 
Har du några planer för ditt liv? Jag vill göra en massa saker. Utforska världen, flytta utomlands, skaffa en bra utbildning och ett bra jobb, träffa min livs kärlek och leva lyckligt. Jag har gjort min egna "saker jag ska göra innan jag dör-lista" så där har jag lite saker jag ska hinna med.
 
Har du något motto? 'Never lose hope'
Vad gör dig glad? När jag hör andra skratta, léenden och när jag får komplimanger. 
Vad gör dig ledsen? Negativa folk, ensamhet och läxor.
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

WTF! Fick jag inte ens bli svaret på vad du saknar!!!!! :(

Svar: Haha, självklart saknar jag dig! En massa faktiskt!!
Linn Bank

2012-10-19 @ 09:29:59
URL: http://blog.charnette.se/wordpress
Postat av: Tina

Vad fin blogg!!

Svar: Tack så mycket!
Linn Bank

2012-10-19 @ 10:15:40
URL: http://tinasvardag.blogg.se/
Postat av: Sofia

vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Linn Bank

2012-10-20 @ 11:23:21
URL: http://byfia.com
Postat av: Olivia Lindén

kan jag kopiera dessa frågorna och lägga ut på min egen blogg? :)
super fin blogg btw!

2012-10-23 @ 23:43:28
URL: http://olivialinden.blogg.se/
Postat av: Clara Ringqvist

Så fin bild!

2012-10-27 @ 10:57:57
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback