Underbar sommarklänning från Topshop





Klänning - Topshop | Skor - Citybird | Clutch - Zara | Smycken -  JFR

Tycker att denna gula klänning från Topshop är så fin! Den vill jag verkligen ha. Sån skön klänning att gå på varma sommardagar och den passar till en massa! Måste hitta en skolavslutninbgsklänning vilket jag inte har gjort än. Lite panik! Men det är ju några veckor kvar, har tid på mig. Detta året letar jag efter en vit/cream färgad klänning. Jag har haft en rosa klänning i tre år. Nu vill jag har någon annan färg.

Fredag imorgon! Sköööönt. Älskar när man vet att det bara är en dag kvar av skolveckan och bara att veta att man bara går två dagar nästa vecka gör allt bättre! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: bea

Härlig klänning ! :D Var gör du dina collage & redigerar dina bilder ? :)

2012-05-10 @ 20:29:01
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns ungrfär en sådan klänning på veromoda, såg den precis på deras hemsida, ett litet tips bara! :)

2012-05-17 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback