Tisdagen den 29 Maj 2012



Ännu en tisdag har passerat. Om jag känner mig rätt är jag nog lite stressad just nu nästa tisdag. Då håller jag säkerligen på att packa till cykelresan med klassen nästa vecka. Det ska bli så spännande! Men jag hoppas verkligen att vädret är bra tills dess. Det är inte varmt nu inte, men vad ska man göra? Bara å' leva med. Har kollat på Supernatural hela eftermiddagen med V. Ååååh. Nya favoritserien helt klart. Måste fokusera mig på pluggandet nu, vill bara inte men måste. Har bara ursäkter. Måste göra det och det före pluggandet men egentligen är det läxorna som är viktigast. Ha det bra. Kram / L ♥



Kommentarer
Postat av: Alva

Vart har du köpt shortsen? :-)

2012-05-31 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback