Liten ändring som gör en lycklig





My closet. Den är lite roligare nu än vad den vart innan. Innan hade jag bara kläderna hängandes. Under det hade jag mina strumpbyxor i en gammal shoppingbag. Nu hänger det i längdordning och en viss del i färgordning. Jag har inrett med gamla bilder och har mina vackra klackar längst in. Mina solbrillor finns där med plus några modemagasin. Ganska så enkelt men ändå så fint. Fick också vikt ihop allt i lådorna så där är det fint med.

Jag hade fullt upp igår så jag hann inte blogga. Började med att jag var ute tidigt vid stallet och kollade när kusinen tävlade. Sen cyklade familjen och jag ut till mormor och åt middag. Brände mig som tusan. Både armar och ansikte. På kvällen var jag ute och grillade på stranden med vänner och badade. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mikkis

ÅÅå vad fina skor!, Vart har du köpt dom?

2012-05-28 @ 19:57:46
Postat av: e m e l i e

Älskar din garderob!

2012-05-28 @ 20:30:26
URL: http://emelieelgstrand.blogg.se/
Postat av: fiffi

Vad har du köpt garderoben, vad heter den ? :) Love it!

2012-05-28 @ 21:24:23
URL: http://fiffiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback