The weather is great and I am feeling just fine





Idag gick jag klädd i svart från topp till tå. Kjol och linne som ser ut som klänning och det har varit en bra dag. Nu ska jag plugga matte. Har hunnit med en promenad idag så nu kan jag stanna inne med ett gott samvete för vädret är helt amazing idag. Verkligen vår! Japp och om ni uppdaterar min blogg så har jag bytt header igen. Förlåt för att jag är så velig, men denna var himla mycket finare än den andra. Hoppas ni tycker detsamma. xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: mikki

fina bilder!

undrar bara på vilket program redigerar / gör du dina häftiga videos? :)

2012-03-23 @ 18:32:05
Postat av: mikki

vilket program gör du dina videos på ? :)

2012-03-23 @ 19:35:13
Postat av: hildas fotoblogg

Fin blogg :D

2012-04-04 @ 13:48:37
URL: http://hhildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback