Lila's photomonth - "Blommor"



Här har ni månadens bild för Lilas photo month. Visserligen lite sen och lite gammal. Men bättre sent än aldrig. Det var tänkt att jag skulle fota förra veckan men hejsan svejsan så flög dagarna förbi. Istället fick jag ta en lite sisådär gammal bild som ser sådär ut för den delen men det får duga för denna månad. Ibland får man fuska lite.

Här kan du läsa mer om Lila's photomonth. Vill du se alla mina bilder? Klicka här och kom till min Lila kategori.
Glöm inte häller att kolla in Laura´s bilder, som du hittar här. Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

åhh vilken härlig bild, den får mig att längta till sommaren ännu mer !!!! :D



Vad tycker du om min nya design på min blogg ? .D

2012-03-02 @ 21:09:06
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback