Läsa favorittidningen och inspireras av en massa mode



Efter att bästisen vart här en stund så är jag ännu tröttare än vad jag var innan. Ska sätt mig i soffan och läsa Chic. Sugen på något sött också, det är faktiskt trots allt lördag. Så idag kan man äta en massa godis utan att få dåligt samvete.

Kan också meddela att min dator snart kommer att gå ner i graven. Den har gjort sitt och då blir jag utan dator. Jag dör. Jag är beroende av min dator. Får se om jag överlever sorgen. Men den mår bra just nu och krånglar inte. Om vi har tur så kanske den kommer över sin kris och mår bra igen! Ha en mega fin lördag! xo

Kommentarer
Postat av: bea

sv: tack för tipsen Linn! men tyvätt har vi varken cubu eller zara här i hålan där jg bor, buhuhuhu :( Men jag får hålla ögonen öppna iallfall, ett par mintgröna shorts hade ju heller inte varit fel. ;)



Påtal om den nya chictidnmingen så måste jag köpa ett nummer, de är så bra !

2012-03-10 @ 17:52:51
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

Mindre än 2 timmar kvar till Melodifestivalens final, TAGGA! :D Vem tror du vinner ikväll? :D <3

2012-03-10 @ 18:28:12
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

GRATTIS TILL LOREEN! :D Visst vare allt rätt låt som vann? :D <3

2012-03-10 @ 22:19:00
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Huda

HejHej!

Beställde du tidningen, eller köpte? Isåfall vart då?

Tacksam för svar!♥



Kram

2012-03-10 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback