Egengjorda supergoda cakepops i gråskala



Bakade hela eftermiddagen med Hannisen igår, vi fick ihop ett par riktigt goda cakepops. Några smälta i mjölkchoklad och några i vitchoklad. Cakepopsen innehåller chokladbolls deg och smördeg. Åh mums! Mina dekorerings kunskaper fick också vara upp till bevis igår, ja ni ser ju hur det gick. Kanske inte så jätte bra... Men det blev gott. Idag ska jag inte göra något, ska cykla upp till bästis en sväng nu för att göra dagen lite bättre. Ha en fin dag, xo


Kommentarer
Postat av: bea

sv: tack så mycket ! Då förstår jag, jag älskar också one direction ! :D



Supersöta cakepops förresten, det låter supergott med den goda fyllningen! :)

2012-03-17 @ 17:09:24
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback