The answers from the question time part |


 
 
Nu blir det att svara på alla knas frågor i den andra delen blir det lite mer seriösa frågor, vill också säga tack till alla som tog sin lilla tid och ställde en eller flera frågor i min frågestund! Ni ska veta att ni alla gör mig så glad! ♥
 
Vad tycker du om att killar ofta mobbar andra killar som rider och säger att hästarna bara duger till hamburgare? / Julia
- Hehe, nej du. De killarna är dåliga! Alla ska få göra sin egen sak.
 
Har du en elefant i garderoben? / Julia
- Nej, har ingen i garderoben. Inte vad jag vet...
 
Om du skulle på semester och om alla kläder var packade och du bara fick ta med dig en sak till vad hade det varit ? (gissar på kameran) / Hanna
- Jag tror att jag hade tagit med mig mobilen. Eller du kanske har rätt hade nog tagit med mig kameran.
 
Vad skulle du gjort om en groda hoppade fram och sa KYSS mig Linnh? / Ellen
- För det första så stavas jag inte LinnH utan Linn. Men jag hade nog ärligt talat varit så feg och sagt snällt nej och gått därifrån så fort som möjligt.
 
Om du äter upp tusen gråsuggor vad tror du gråsuggornas barn säger då? / Ellen
- Hmm. Kan gråsuggor tala? ;)
 
Hade du sprungit ut till stan med avokado över hela din kropp för 1000 kronor? / Hanna
- Ja, varför inte liksom? :D
 
Hur långa är dina tår? / Hanna
- De är i en perfekt längd. Skulle tro att det är mellan 2-3 cm.
 
Vad har du för färg på din kudde? / Hanna
- Jag har tre kuddar och alla är vita!
 
 
Vad hade du gjort om snorkråkan-bertill kom fram till dig och frågade om du ville dansa och han var den snyggaste snorkråkan på jorden och alla andra tjej-snorkråkor var avundsjuka på dig, för att det var just dig bertil hade frågat? / Hanna
- Ja du... Jag vill inte dansa med en kråka. Hade lämnat bertil med de andra kråkorna ;)
 
Om du hade fått 100 barn vad skulle dom heta? / Hanna
- Tänker inte näma alla men alla namn hade varit riktigt fina. I och för sig hade jag aldrig varit så dum och skaffat 100 barn. Det hade jag aldrig klarat av.
 
Om du hade råkat fisa på en lektion hade du förvandlas till en tomat eller hade du garvat? / Hanna
- Jag hade förvandlats till en tomat och garvat som bara den!
 
Viker eller knölar du toapappret? / Louisa
- Knölar ftw!!!
 
Är du beroende utav Kiwi's? / Medina
- Nej, men åt ca tre om dagen för ett tag sen, nu har jag tröttnat.
 
Vad skulle du välja: att vara stenrik men helt ensam eller vara väldigt fattig men massa som älskade dig? / Clara
- Jag hade gärna velat var rik men hellre fattig och älskad än rik och ensam.
 
Om du bara fick ta med dig 3 saker till en öde ö vad skulle det vara då? / Karro
- En vän, mat och ett tält!
 
Om du fick välja skulle du...
1. Dricka kamelpiss? Eller.. 2. Äta upp en levande groda? / Karro
- Äta en levande groda nej tack! Jag hade lätt druckit kamelpiss!
 
Du är ute och sommar en dag och då träffar du en äcklig och ful fisk. Fisken är magisk och säger att du kan får 1000 000 kronor och få chansen att bli vad/vem du vill i hela världen för en dag. Om du följer med honom hem till honoms föräldrar och presenterar dig som hans flickvän. Föräldrarna gillar att dricka massa konstigt fiskté så det måste du också göra. Du måste stanna i dom i tre dagar. Hade du gjort det och vem/vad hade du velat bli och varför?  / Louise
- Jag hade gjort det! Det är okej att få plågas i tre dagar eftersom man får så bra saker efteråt! Jag hade velat vara Selena Gomez så jag skulle få träffa min prins och vara hans flickvän eller så skulle jag vilja vara min förebild Angelica Blick!
 
Det kommer en utomjording till dig och frågar om du vill hänga med till planeten mars, vad svarar du då?  / Nellie
- JA! JA och JA!
 
Du blir uppäten av en häst, vart ställer du soffan någonstans? / Nellie
- HAHAHA! Va!?
 
Kex eller Chex? / Nellie
- Chex, chex och återigen chex.
 
Har du ridit på noshörningar? / Linnea
- Haha, nej men det hade nog varit häftigt!
 
Vilken färg har du på dina strumpor just nu? / Bea
- Jag har inga strumpor på mig! :ooo
 
Kan du visa fler bilder på ditt rum? / Fiffi
- Ja, det ska jag ordna! Det kommer upp ett inlägg om det nu när jag är på resa!
 
Vad är det för färg på din tandborste? / Ellen
- Den är blå och vit med medaljongmönster på! Riktigt fin faktiskt!!
 
Kan du svara i ett videoinlägg? (Skulle vara superkul!) / Sofia
- Åh jag skulle gärna vilja men jag tycker det är så pinsamt att prata med kameran. Fast jag och Laura planerar att ha en live show nu i sommar, så då ska ni allt få höra mig prata och se mig i fullt levande exemplar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback