SISTA INKÖPEN NU VÄNTAR PACKNINGEN


 
Senaste inköpten, bikiniöverdel och sandaler! Från H&M och Dinsko
 
Hallå! Har varit i stan igen idag, åh känns som jag är där hela tiden. Men är man shopaholic så är man'. Fick i alla fall köpt mig ett par sandaler idag. Har bara mina converse och de skorna kanske man inte precis kan gå runt i på Grekland. Så nu behöver jag bara packa ner allt i ryggsäcken (!). Yes, blir ingen resväska för mig denna gången. Vi ska ut och båtluffa! Så det blir slit och släng med en fet ryggsäck på ryggen. Ska fixa så många tidsinställda inlägg som jag hinner så inte bloggen står tom i två veckor vilket jag inte vill. Har imorgon på mig att fixa också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback