Övernattning med klassen




På nationaldagen så hoppade vi elever i klass 8A upp på våra cyklar och vi började vår färd mot Laholm. 11 mil lång resa gick bättre än förväntat. Efter lite mer än 9 timmar så var vi framme trötta och samtidigt glada.


På kvällarna satt vi vid elden och pratade och hade det mysigt.


Det blev många turer med kanoterna ute på den stora sjön. Vi paddlade runt i flera timmar och gled runt på sjön. Hittade en riktigt fint strand som vi badade vid dessutom. Körde några race och hade roligt.


Kubb spelade vi alla. Vi hade flera kubbturneringar och det innehöll mycket skratt och glädje.



Jag hade det jätte roligt och det tror jag faktiskt alla hade. Vår klass är helt perfekt och gud ja, vad jag längtar tillbaka. Får hoppas att vi gör något liknande nästa år igen, det hoppas jag verkligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback