Försöker hitta lugnet inom mig





Hej alla min favoriter! Klockan 9 slutade jag skolan idag och cyklade hem med två av bästisarna hem till mig. Gökottan var riktigt kul och klassen min tog hem allt ♥ Vi tjejer kollade på film, serier och sov efter gökottan. Super trötta var vi och på soffan låg vi ungefär hela dagen. Vid 4 stack jag till stan, igen. Hittade inget halsband vilket jag var ute efter. Börjar bli stressad, måste hitta antingen ett halsband eller örhängen. Vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte gör det. Allt kommer bli förstört. Får hålla hoppet uppe och om det inte finns något i stan får jag leta bland mina egna smycken och försöka få till något snyggt. Nu resten av kvällen ska jag sköta om mig själv. Duscha, pedikyr och anisktsmask står på listan! / L ♥

Kommentarer
Postat av: miranda

grymt fina smycken!!

kram!

2012-06-13 @ 19:36:35
URL: http://dancers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback