Bandlös klänning och egengjorda väskan



Klänning - H&M | Väska - Made by Me |

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka. Efter två nätter i Laholm med min fina klass är jag äntligen hemma. Jag har haft det jätte kul. Mysiga kvällar vid elden, turer med kanoten. Spelat kubbturneingar i massor och skrattat en massa. Det var så skönt att få komma hem för igår var jag helt död, hade gärna stannat kvar där lite till om min säng hade kommit dit för den saknade jag mycket. Sov hela dagen lång efter jag kom hem och vaknade vid 11 idag. Nu är jag utvilad men känner mig fortfarande trött. Bara 3 skoldagar kvar sedan är det sommarlov! Några av er som kanske redan fått sommarlov? Lycko er om man säger så, själv har jag skola kvar. Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Hur tar du sånadär bilder?Har du ett stafli till eller är det någon som tar dem på dig? :)

2012-06-12 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback