Shorts, svarta strumpor och fladdrigt linne



Shorts - Gina Tricot | Linne - H&M | Kofta - H&M | Halsband - Ur och Penn | Skor - Converse

En underbar fredag och en underbart skön outfit. Älskar att gå med strumpbyxor och till det shorts eller kjol. Är med mina bästisar idag. Det var ett tag sen vi fyra var så det blir kul! Ikväll sitter vi bänkade framför tvn, mys kväll!

Ps. En underade hur man nu kommer till min bloggsvar sida efter jag ändrat i menyn. Jag har en text som det står 'BLOGRESPONSE' klicka där och du kommer till min frågelåda. Ha det super!

Kommentarer
Postat av: julia

oj jaha men du kan göra fiskfläta va? eller va de heter?:)

2012-01-21 @ 08:13:49
URL: http://juliiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så FIN!

2012-01-21 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback