Lila's photomonth - "Accessoaries"



Här ovan kan ni se mina första två bilder till starten av Lila's photomonth som jag nu har startat igång med min fina vän Laura. Denna månad hade vi ett tema på bokstaven A och vi tog oss an Accessoarer. Nästa månad blir det något på bokstaven b så vi får se vad det blir då.

Här kan du läsa mer om Lila's photomonth. Vill du se alla mina bilder? Klicka här och kom till min Lila kategori.
Glöm inte häller att kolla in Laura´s bilder, som du hittar här. Kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

va duktig du är linn! jätte fina bilder :D

2012-01-31 @ 16:15:24
Postat av: Julia Hvalgren ♥

Jätte fina bilder! :)

2012-01-31 @ 18:57:57
URL: http://jhvalgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback