En massa frågor och så lite svar på det


 

1. Hur gammal är du om fem år? 20 bast.


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Moster


3. Hur lång är du? 157 cm lång


4. Vilken är den senaste filmen du sett? Yey! Kung Fu Panda 2.

 

5. Två namn du lyssnar till: Linn och Linnsan.

6. Nämn någonting du tycker om hos dig själv? Att jag vågar vara mig själv och så gillar jag mina fötter.


7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Fu.

 

8. Tre saker du vill ha varje dag? Ostbågar,  lycka och cola.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Förlovade


10. Vad var det senaste du köpte? En vitamin well dricka.


11. Vilken ögonfärg har du? Blå


12. Personer du beundrar? Kenza och Angelica Blick



13. Vad har du för tv-kanaler? En massa.


14. Vilken är din favoritplats? I soffan eller i min säng.


15. Vilken plats föredrar du minst? Inne på en allmän toalett


16. Vad har du i din väska? Plånbok, hörlurar och nagelfil.


17. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Har inte ,men vill!


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer inte ihåg. Något roligt förhoppningsvis


19. Hur stor är din säng? Lagom stor, 120 cm bred.


20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, en riktig surrande klump som funkar bra.


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st. Två vita och en med Hello Kitty på.


23. Hur många landskap har du bott i? 1, det jag bor i nu.


24. Vilka städer har du bott i? Bara i lilla fina Varberg.



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota eller något riktigt fina och bekväma skor.


26. Är du social? Mja, det tror jag.


27. Vilken är din favoritglass? Strawberry Cheesecake och Sittingbull


28. Vilken är din favoritefterrätt? Vitchokladmousse


29. Tycker du om kinamat?  Har faktiskt aldrig ätit det.


30. Tycker du om kaffe? Nepp. Men det luktar ganska gott.


31. Vad dricker du till frukost? Juice


32. Sover du på någon särskild sida? Vänster eller ibland i mitten.


33. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag nog.


34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, det gör jag.


35. Är du en beroendemänniska? Nej, eller va?


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp.


37. Vill du ha barn? Självklart men inte nu. Vill ha en dotter vid namn "Anna-belle".


38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska


39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, fast havet är finare!


41. Vad spenderar du helst pengar på? Klääääder, väskor och skor!


42. Äger du dyrbara smycken? Nej, mitt dyraste smycke är mitt thomas sabo halsband.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vampire Diaries, Glee.


44. Vad är det senaste du installerade på datorn? Ccleaner.


45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm. Vet faktiskt inte.


46. Sover du med gosedjur? Nej. Fast mitt lamm och tigra ligger på sängen när jag inte sover.


47. Vad har du för ringsignal? Gammal telefon ringsignalen som finns på iphone.


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp, en massa. En fräck tröja med texten "Pappa är bäst, men det är jag som bestämmer"


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd ros.


50. Flirtar du mycket? Nej det tror jag inte.


51. Kan du byta olja på bilen? Nej, det behövs inte. Jag är så ung


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.


53. Vilken var den senaste boken du läste? Cirkeln (Super mega bra!)


54. Läser du någon dagstidning? Nej, Aftonbladet och HN ibland.


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Prenumererar på Frida men ska börja på Chic.


56. Dansar du i bilen? Nej, väldigt stillsamt i så fall.


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ!


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En skiss på min väska.


59. När var du i kyrkan senast? Kollade på Tims konfirmation. Så i somras.


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Går på högstadiet.


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Endast 1 natt, det räcker för mig. Senast var med klassen.


Kommentarer
Postat av: Ella och Josefin

Vilket bra inlägg!;D



eftrsom du tar så otroligt fina foton (vi menar det värkligen!!!) undrar vi om du kanske är intreserad av att vara med i våran fototävling!;D det skulle betyda otroligt mycket! vi värkligen älskar din blogg!:D

länk: http://josefinoella.blogg.se/2012/february/fototavling-valfritt-tema.html#comment

Kram

2012-02-25 @ 19:24:51
URL: http://josefinoella.blogg.se/
Postat av: Ella och Josefin

Sv: Åå vad kul att du vill vara med!:D

2012-02-26 @ 08:48:39
URL: http://josefinoella.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR din blogg!, du har sån sjukt cool klädstil & tar väldigt fina foton!

2012-02-26 @ 15:30:53
Postat av: Vilma

hahahah åå hoppas du förlåter mig.. jag trodde du var typ tretton när jag klickade in mig på din blogg men när jag läste detta så blev jag helt paff! tacksam för svar:p

2012-03-12 @ 17:32:19
URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback