Gamla sommarbilder som lyser upp bland mörkret




Åh! Vad jag vill har värme och sol. När man kollar tillbaka på gamla bilder blir man så himla sugen på att åka iväg till värme och sol eller be herr sol att komma hit och hälsa på. Men några månader till sen så är den här för ett tag.

Idag har det regnat konstant men det stoppade inte mig och Hanna från att gå ut på en himla mysig och blöt promenad. Det regnade ju faktiskt trots allt. Men jag gillar regn!

Ikväll blir det mello och lugn och ro. Har städat min garderob också eftersom den såg ut som en bomb så idag kan jag vara nöjd med mig själv. Jag har hunnit med att varva ett spel på mobilen dock. Men det får man göra regniga dagar. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback