Fem små vardagliga saker om mig





- Jag älskar kläder. Pratar om det, drömmer och det, är det. Jag älskar det. Fashion lover ♥

- Jag skulle vilja börja i konståkning och börja köra cross men är för feg och jag kan inte.

- Jag är en tv serie nörd dessutom. Följer en massa serier t.ex Glee, PLL, Vampire Diaries och Once upon a time.

- Jag tycker inte om att laga mat. Visst ibland kan det vara kul men nja det är inte så skoj. Kan iofs bero på att jag inte kan laga mat. Om jag lär mig kan jag nog tycka om det.

- När jag blir stor ska jag gifta mig med Liam Payne eller Justin Bieber. ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

nejdu, jag ska gifta mig med Justin, du får ta Liam ;) hihi.

2012-02-23 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback