Before I Die



Åh, vilka bilder. Jag vill göra en massa kul. Läskas av alla "before i die" bilder. Alla är bra. Hörde inte av mig igår. Satt upp till elva igår kväll och fixade det sista till våran redovisning. Jag och tjejerna ändrade oss nästan i sista minut och nu arbetar eller har vi arbetat med "stylistyrket" under resten av temaveckan som ska redovisas imorgon.

Imorgon blir det då redovisning för klass 6, 7, 8 och 9ionde klass. Mycket folk men en bra sak att göra.
Ikväll blir det en god kväll och kolla Glee. Mys! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: bea

åhh man blir så himla sugen på att göra alla de där sakerna som man ser på before I die bilderna, ska nog själv samla ihop ett par !! :)

2012-02-16 @ 19:59:20
URL: http://beaasfoto.blogg.se/test
Postat av: bea

ojj då, nu råkade jag länka min testblogg här ovanför.. :s

2012-02-16 @ 19:59:56
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback