MITT ÅR 2012 2


Juli. Lämnade Grekland och for hem till Sverige igen. Fortsatte att sommarjobba, åkte en weekend till Köpenhamn, testade caviar nails och sola och bada de få soliga dagar som fanns. 
 
Augusti. Firade min femtonårsdag, började nionde klass, såg Veronica Maggio live, skaffade ombre, hade många goda kvällar med vännerna och fina dagar ute på klippan. Köpte min JC Lita vilket var en stor lycka! 
 
September. Insåg att sommaren faktiskt var över och fick börja klä mig mer efter höstens väder, hade en liveshow vilket var väldigt uppskattat, hittade kärleken i ännu en tv-serie, var väldigt skoltrött och fick äntligen min maccie baby ♥
 
Oktober. Firade Halloween, gick på gymnasiemässa vilket gjorde mig extremt förvirrad över mitt gymnasieval, var på dop och köpte mina fina vagabondboots. 
 
 
November. Fick bestämt mitt val till gymnasiet och klippte av håret! Det är något jag verkligen inte ångrar! Känner mig snyggare och finare än någonsin. 
 
December. Mått så jävla bra, frusit på Jul på Liseberg, firat jul, fixat min ombre och bakat en massa julgodis.
 
Mitt år har varit riktigt bra och jag hoppas att nästa blir ännu bättre. Jag ser fram emot mycket det kommande året. Jag kommer äntligen att få den nya starten som jag längtar efter så mycket och allt jag är ser är bara nya möjligheter. Nya tag, nya äventyr och nya vänner. Jag har inget att förlora för nästa år ska bli mitt bästa år.
 
Jag önskar att jag hade sparat mer pengar, hittat på fler spontana saker och levt i nuet. Det ska ändras på. Jag ska leva nu och tänka mer på vad som är bäst för mig. Hoppas att ert år har varit underbart. Nu tar vi nästa med storm! 

Kommentarer
Postat av: aalicefilippa.blogg.se

Vad blir det nu för linje då?? oo

Svar: Jag ska gå teknik på ps! Har du bestämt dig för vilket program du ska gå? :D
Linn Bank

2013-01-01 @ 15:19:41
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback