MITT ÅR 2012 1


Januari. Startade året med en tripp till götet, feber och blev förälskad i Laleh's nya skiva.
 
Februari. Var på tjejmiddag och längtan efter sommaren var extrem. Hade egentligen en ganska lugn månad och jag gjorde faktiskt inte ett piss.
 
Mars. Hamnade på blogg.se's framsida, åt världens frukost, köpte underbara skor och köpte även mina välanvända mintgröna byxor.
 
April. Skaffade linser, vann ett självporträtt, testade mig på rosa dipdye och köpte världens finaste ryggsäck i aztecmönster.
 
Maj. Shoppade min fina second hand lampa, njöt av sommarvärmen, gick runt i shorts och fotade, fotade och fotade lite till! Även här en lugn månad som inte bestod av så mycket mer än lite plugg.
 
Juni. Cyklade en 11 mils lång resa till Laholm och övernattade där nere med klassen, avslutade arbete på min egengjorda väska, fick sommarlov och reste bort till Medelhavet. 

Kommentarer
Postat av: jasmine

åh du har så fin blogg, man har följt den så länge och sen bara "nejmen oj där är ju hennes blogg på framsidan"
.
jag har startat om min blogg,
skulle va kul om du kollade in :D

zmilalin.blogg.se

Svar: Tack så jättemycket! :D Självklart kan jag kolla in! :)
Linn Bank

2012-12-30 @ 04:12:14
URL: http://zmilalin.blogg.se
Postat av: Ellen

Åh nu märke jag hur länge jag faktiskt har följt din blogg, jättekul! :D Hoppas du har det bra, kram!

Svar: Hihi! Detsamma! Kram
Linn Bank

2012-12-31 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback