GOD JUL. GOD JUL. GOD JUL.


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA! Jag har inte haft någon tid alls för bloggen idag men nu äntligen hinner jag slänga in en sen julhälsning till er. Jag hade tänkt fixa fram en fin julfilm till er i riktigt julanda men allt sket sig. Får bli till nästa jul, eller kanske får fixat ihop en fin nyårsvideo istället! Hoppas ni har haft en riktigt bra julafton och att ni spenderat den med personer ni älskar. 
 
Jag har hållt igång hela dagen. På eftermiddagen lekte jag med småkusinerna ute hos morfar och på kvällen var vi här hemma med gäster. Ha det bra och sov gott! Nu ska jag bums ner i säng och sova! XOXO 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart redigerar du dina bildet? :)

Svar: På picmonkey.com :)
Linn Bank

2012-12-25 @ 17:02:54
URL: http://wahls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback